۱۳۸۸ بهمن ۱۱, یکشنبه

پارازیتهای ماهواره ای قربانی می گیرند


ساعتی پیش دوستی زنگ زد و خبری برایم گفت ، خبر کوتاه بود اما چون تیری بر قلبم نشست . او گفت دختر جوان یکی از آشنایانشان پس از آنکه دچار مشکلی شده به پزشک زنان مراجعه کرده و پزشک متخصص گفته آن دختر باید تخمدان هایش را در بیاورد ! پزشک گفته مشکل بوجود آمده برای آن دختر جوان بخاطر پارازیتهای اخیر است و گفته که در ماههای گذشته این صدمین موردی است که با چنین مشکلی مواجه شده است .
در مورد پارازیتهای ماهواره ای در این ماهها متخصصان بارها هشدار داده اند ولی متاسفانه در فضای سیاسی ، امنیتی جامعه محو شده است. گیرم که آن پزشک غلو کرده باشد و ده درصد ، بیست درصد ، سی درصد ، اصلاً حتی اگر شصت و سه درصد دروغ گفته باشد باز هم عده ای با مشکل مواجه شده اند. البته متاسفانه شاید هیچ پزشک یا نهادی این آمار را تائید نکند و به عبارتی جرات تائید ندارد.
خطر پارازیتهای ماهواره ای جدیست اما متاسفانه گوش شنوایی وجود ندارد . خدا کند دست اندرکاران شبکه های تلویزیونی خارج از کشور برای حفظ جان هموطنانمان پخش برنامه هایشان را متوقف کنند ، اصلاً تقصیر مردم خودمان است که پای برنامه های سیاسی می نشینند ، باید صبح تا شب پای شبکه هایی مثل "فارسی وان " و سریالهایی مثل "ویکتوریا" بنشینند و اصلاً هم برایشان مهم نباشد که چطور شبکه هایی که بدترین فساد خانوادگی و اجتماعی را ترویج می کنند براحتی و بدون هیچ پارازیتی قابل دریافت هستند !!

۱۳۸۸ دی ۲۲, سه‌شنبه

درود

هوراااااااااااااا هوراااااااااااااااااا
بالاخره طلسم شكست...